חיפוש

מתי באמת כדאי לפנות אל עורך דין מיסים?

מהרגע שבו אנחנו הופכים להיות אנשים בוגרים ונכנסים אל מעגל העבודה האמיתי בישראל אנחנו מתחילים לשלם מיסים. לרוב מי שעובד בתור שכיר פחות מתעסק בעניין הזה, כי הכול קורה לו באופן אוטומטי ובדרך כלל הוא משלם את כל המיסים הנדרשים מבלי להיות מודע לכך. לעומת זאת, מי שעובד בתור עצמאי נאלץ, בין אם ירצה בכך ובין אם לא, להיות מודע יותר לנושא של תשלומי מיסים, בין אם מדובר על המע"מ, על מס ההכנסה או אפילו על הביטוח הלאומי כפי שניתן לקרוא כאן. המדינה שלנו היא מדינת רווחה וכתוצאה מכך לא רק שאנחנו משלמים מיסים, אלא ברוב המקרים המיסים גם גבוהים מאוד. זה למעשה מה שגורם לא פעם לאנשים מסוימים לנסות לשלם פחות, לא לשלם בכלל ואפילו לשקר ולהסתבך סביב העניין הזה. זה נשמע לכם מוכר כי זה קרה גם לכם, בכוונה או שלא בכוונה? אם כך, איש המקצוע שאיתו אתם צריכים להתייעץ הוא עורך דין מיסים, ויפה שעה אחת קודם.

 

איך עורך דין מיסים יוכל לעזור?

ראשית, כמובן שלכל עורך דין מיסים יש את שיטת העבודה שלו ולכן חשוב לבדוק אל מי אתם פונים. שנית, אין ספק שעורך דין שלמד את התחום הזה יוכל לסייע לכם יותר ממה שנדמה לכם, פשוט כי הוא מכיר את החוקים. בשלב הראשון עוה"ד שלכם ירצה לפגוש אתכם ויבקש את כל המסמכים שיש לכם – והכול על מנת שהוא יוכל להבין לעומק במה דברים אמורים. בצורה כזאת, ובהתאם לכל החומר שתציגו מולו, הוא יוכל לבנות ביחד איתכם את הדרך הנכונה להתמודד עם המצב. האם אתם באמת אשמים? או שאולי זו טעות של רשות המיסים? האם יש אפשרות להגיע לפשרה או שאתם צריכים להתחיל לבנות את תיק ההגנה שלכם? עו"ד טוב יידע לעזור לכם לא רק לגבי בחירת דרך הפעולה אלא הוא גם יסייע לכם למצוא את הדרך הכי טובה לצמצם את העונש.

 

חשוב לבחור עו"ד מקצועי ומנוסה

יש הרבה מאוד עורכי דין שעוסקים בתחום המיסים בישראל אך לא לכל אחד מהם יש מספיק ידע, ניסיון והבנה. לכן ברור מדוע אתם מעדיפים לבדוק בנחת לאיזה איש מקצוע אתם חושבים לפנות, כי בנושא הזה לא כדאי לכם לקחת סיכונים מיותרים. העניין הוא שאם אתם צריכים להגן על עצמכם ורוצים למזער את הנזק ואת העונש שתקבלו, התיק שלכם חייב להיות מופקד בידי עו"ד מצוין. לכן שווה לקרוא אודותיו מידע ולעשות כמה שיותר בירורים, כי מה פתאום שתפנו אל האדם הראשון שאת שמו תראו באינטרנט? עוה"ד שלכם צריך להיות גם זמין לכל שאלה ועדיף שהוא גם יהיה אדם אדיב, כי אם אפשר לקבל שירות מקצועי וחייכני, מדוע להתפשר על פחות מזה?

מידע נוסף ניתן למצוא כאן.

אולי תאהבו גם את

קצבת ילד נכה
קצבת ילד נכה

בקרוב קצבת ילד נכה תישא ב-5 רמות זכאות. התוספת שתיכנס לתוקף תעניק להורים לילדים נכים אפשרות לצאת לעבודה ולהמשיך להתפרנס בכבוד. מדובר על תוספת לקצבת

קראו עוד »
איש צבא
הכל על מילואים

שירות המילואים בצה"ל הוא חוויה שישראלים רבים חווים ובמהלכה נזכרים בשירות הצבאי שלהם מי בערגה ומי בסבל. כל משרת מילואים צריך לדעת מה הזכויות והחובות

קראו עוד »