חיפוש

העלמתם מס הכנסה ותפסו אתכם? פנו אל עורך דין מס הכנסה

מי מאיתנו לא רגיל לשמוע כבר מגיל צעיר את העובדה שהמיסים כאן מאוד גבוהים? אנחנו הרי רגילים לשמוע את "הגדולים" מתלוננים על כך וברגע שאנחנו בעצמנו נכנסים למעגל העבודה אנחנו מגלים עד כמה זה נכון. מצד שני, לא מדובר על משהו שאנחנו, כאנשים פרטיים, נוכל לשנות בכוחות עצמנו ולכן כל מה שנותר לנו הוא לשלם כחוק. כל הכנסה במדינה צריכה להיות מדווחת לרשות המיסים ואנחנו צריכים לשלם עליה, אך בפועל לא כולם עושים זאת. יש מקרים שבהם מדובר על מורים פרטיים שיגבו את הכסף "בשחור" ולא ישלמו עליו מיסים ויש גם מקרים חמורים פי כמה ובהיקפים הרבה יותר גדולים. אם גם אתם, כמו לא מעט אזרחים אחרים, עברתם עבירת מיסים, בין אם זה היה ביודעין ובין אם זה היה בתום לב, אתם חייבים עורך דין מס הכנסה שיעזור לכם, אז למה אתם מחכים?

פטיש חום

איך עוה"ד יוכל לעזור לכם למזער את הנזק?

ראשית, חשוב להבין שמבחינת בית המשפט יש הבדל משמעותי ביותר בין אדם שעבר עבירת מס הכנסה ביודעין ובין אדם שעשה זאת בתום לב. לכן כבר בשלב הראשון עוה"ד שאליו תפנו ינסה להבין מכם במה דברים אמורים ועד כמה באמת הייתם מודעים, או לא, לעבירה שביצעתם. שנית, כמובן שגם גובה הסכום שעליו מדובר ישפיע על גזר הדין של בית המשפט וכל מקרה ייבדק לגופו. בנוסף לכל אלה, חשוב להבין שגם התזמון שבו תפנו לקבלת שירותיו של עוה"ד משמעותי. ככל שתפנו אל עורך דין מס הכנסה יותר מוקדם כך השירות שהוא ייתן לכם יוכל להיות משמעותי ולעזור לכם יותר. זה לא משנה אם אתם צריכים להתייצב היום בחקירה ולענות על אינספור שאלות או שאתם נמצאים בשלב אחר במהלך הדרך, כי מה שבטוח זה שייעוץ מקצועי מעו"ד יעזור לכם למזער את הנזק ואת העונש הצפוי.

לא כל עו"ד הוא אדם שכדאי לקבל ממנו שירות

מעולם לא יצא לכם לפנות לעו"ד ואתם לא יודעים איך לאתר איש מקצוע כזה? שמעתם על כך שהמדינה מוצפת בעורכי דין אך ברור לכם שלא כולם מספיק מנוסים וטובים? אם כך, אנחנו בהחלט יכולים להבין את הדילמה שלכם לגבי בחירת עורך דין מס הכנסה. הרעיון הוא לבחור אדם שאתם יכולים לסמוך עליו, שיכול להיות כמה שיותר זמין עבורכם ובעיקר – שיהיה לו ניסיון. עבירות מס הכנסה הן עבירות שאתם עלולים לשלם עליהם בצורה חמורה ביותר כי המדינה רואה בהן עבירה פלילית קשה. לכן אתם חייבים לבחור עורך דין מס הכנסה שיידע להוציא אתכם "מהבוץ" ושיידע לעזור לכם בצורה מקצועית לכל אורך הדרך הצפויה לכם.

למידע נוסף בנושא: https://www.ordanlaw.co.il

אולי תאהבו גם את

קצבת ילד נכה
קצבת ילד נכה

בקרוב קצבת ילד נכה תישא ב-5 רמות זכאות. התוספת שתיכנס לתוקף תעניק להורים לילדים נכים אפשרות לצאת לעבודה ולהמשיך להתפרנס בכבוד. מדובר על תוספת לקצבת

קראו עוד »
איש צבא
הכל על מילואים

שירות המילואים בצה"ל הוא חוויה שישראלים רבים חווים ובמהלכה נזכרים בשירות הצבאי שלהם מי בערגה ומי בסבל. כל משרת מילואים צריך לדעת מה הזכויות והחובות

קראו עוד »