חיפוש

איתור נכסים להשקעה בארה"ב

מעוניינים להשקיע בנדל"ן אבל יקר לכם מידי להשקיע בארץ? כדאי שתדעו שהשקעה בדירה בנדל"ן בארה"ב יכולה להיות משתלמת יותר, וכן תוכלו ליהנות ממגוון רחב יותר של מסלולי השקעה. אז איך תאתרו נכסים להשקעה בארה"ב ומה כדאי לכם לדעת?

 

איתור השקעות נדל"ן בארה"ב

איתור נכסים להשקעה בארה"ב יכול להיות מורכב בעיקר עבור משקיעים מתחילים. ראשית עליכם לוודא כי יש לכם את הסכום הנדרש עבור השקעה ראשונית בנדל"ן בארצות הברית וכדאי לוודא שאתם יודעים מה מטרת ההשקעה. לאחר מכן, זה הזמן לחפש את הנכסים שאתם רוצים לרכוש.

תוכלו לאתר את הנכסים דרך אתרים אמריקאים לאיתור נכסים להשקעה או דרך מתווכים מקומיים. יחד עם זאת, מומלץ להיעזר בחברות ישראליות שיעזרו לכם לאתר את הנכסים המומלצים עבורכם. החברות הישראליות ימצאו בדיוק את מה שיתאים עבורכם להשקעה, את מסלול ההשקעה עדיף לכם ואף יסייעו לכם בתיאומי תשלומי מס בארץ ובארצות הברית.

 

למה להשקיע דווקא בארצות הברית?

במדינת ישראל רכישה של דירה פרטית היא מורכבת ולא כולם מצליחים לעשות זאת, וזה בעיקר בשל משבר הדיור. לכן, השקעת נדל"ן בארצות הברית הינה נוחה וזולה יותר מהשקעה בישראל. בעוד כדי להיכנס להשקעה בשוק הנדל"ן בישראל תצטרכו סכום ראשוני גבוהה במיוחד אשר רבים מתקשים להשיג אותו, בארה"ב תוכלו להיכנס לשוק עם סכום נמוך הרבה.

זאת בשל מגוון המסלולים הרחב בהם ניתן להשקיע בנדל"ן באמריקה וכן בזכות שוק הנדל"ן במדינה שהוא נוח יותר מאשר בישראל. כמו כן, בארצות הברית תוכלו לבחור במסלולי תשלומי מס נמוכים יותר מאשר בישראל וכך תרוויחו יותר. מכאן, שההשקעה בארה"ב היא גם זולה יותר, גם נוחה יותר וגם תאפשר לכם להרוויח הרבה יותר מאשר בארץ. זה אומנם נשמע קצת מסובך אבל מדובר בהשקעה שהיא אפילו קלה יותר מהשקעה בארץ.

 

כיצד ניתן להשקיע בנדל"ן בארה"ב?

בכדי להשקיע בנדל"ן בארה"ב תוכלו לבחור במספר מגוון של מסלולי השקעה:

  1. השקעת יחיד – מדובר ברכישת נדל"ן באפן פרטי שתעשו בעצמכם. במקרה זה האחריות על הדירה תהיה שלכם בלבד ותשלמו מס לפי שיעור יחיד.
  2. השקעה דרך LLC – מדובר בהתאגדות משפטית אשר מתנהלת בצורה שקופה בהיבטי מס. במקרה זה, האחריות על המשקיע הינה לפי גובה השקעתו בלבד כאשר יתר הונו אינו חשוף לאחריות, והמיסוי לפי גובה ההשקעה.
  3. השקעה באמצעות חברה זרה – מדובר ברכישת נדל"ן דרך חברה שהיא נפרדת מהמשקיע, על כן יהיה מיסוי חברות והאחריות תהיה לפי גובה ההשקעה.
  4. השקעה באמצעות תאגיד מקומי – רכישה עקיפה באמצעות תאגיד מקומי. האחריות לפי גובה ההשקעה, והמיסוי יהיה לפי מס חברות.
  5. רכישה באמצעות שרשרת החזקה – רכישה של חברה מקומית או זרה הרוכשת חברת LLC, וכך מחזיקה בנכס. האחריות לפי השקעה והמס יוטל על חברת האם.

נכס להשקעה

אולי תאהבו גם את

נדל"ן בראשל"צ

החלום שלכם היה, מאז ומעולם, לרכוש דירה? אתם לא יכולים לסבול יותר את העובדה שאתם גרים בדירה של מישהו אחר ו"זורקים" את הכסף שלכם בכל

קראו עוד »