חיפוש

תוכנת עימוד להכנת ספרים

רבים מאיתנו יודעים שאין כמו ספר טוב שיעשה קצת נעים לנשמה בסוף יום עמוס וקשוח של עבודה ולימודים. בעת קריאתכם ודאי הבחנתם בעיצוב הספר החל בכריכתו ועד הגופנים והמרחק בין השוליים לטקסט. מאחורי כל האלמנטים הללו עומדת חשיבה עמוקה ותשומת לב מירבית. כל זאת נעשה כדי להעניק לקורא חווית קריאה נוחה ותדמית אולטימטיבית אודות הספר ותוכנו. בהקשר לכך, העולם הדיגיטלי מציע קשת שלמה של תוכנות מחשב שנועדו לשפע צרכים מגוונים וגם בתחום הפרינט. הכוח הדיגיטלי עומד זקוף ובא לידי ביטוי גם בהכנת ספרים. אם תהיתם לעצמכם כיצד מעצבים ספרים ובאיזו תוכנה משתמשים, הרי שהתשובה כוללת תוכנה מרכזית אחת בעלת פונקציות עיצוב ייחודיות בעריכת ספרים מוצלחת. עימוד באופן מקצועי הוא בעל חשיבות יתרה בהעצמת רמת הספר בעיני הקוראים שנפגשים במבט ראשון עם הפן העיצובי שלו.

 

עימוד מקצועי- איך עושים את זה?

תחילה יש להבין את חשיבות העימוד בספרים לפני שניגשים לאיך מבצעים זאת. להכנת ספרים בעיצוב נכון יש השפעה ישירה על מחשבות הקורא אודות טיב הספר בעת קריאתו. הקורא ראשית כל נחשף לעיצוב הכתוב והדבר יוצר אצלו רושם ראשוני לטוב ולרע. כדי להכין ספרים באופן כזה שכל קורא ירצה לקרוא אותם רק ממבט חטוף, יש לשלוט היטב בתוכנה שלהלן: אינדיזיין כאשר התוכנה כאמור הופכת דפי וורד פשוטים לידי ספר מקצועי שנראה טוב לכל עין צופה. התוכנה משלבת בצורה יוצאת מן הכלל מלל ותמונה והשילוב נפוץ מאוד בעיקר בספרי ילדים. אך לפני שמתחילים בעבודה, חשוב לשים לב למספר נקודות קריטיות כמו גודל הטקסט, יחס בין גודל הכותרות למלל, מרווח בין האותיות ובין השורות, שילוב איורים באופן מקצועי, שמירה על קו אחיד בסוף כל עמוד, הקפדה על הערות בתחתית העמוד כהלכה. כל אלה חיוניים לשם הענקת חוויה נעימה לציבור הקורא.

מי שמתעסק בתוכנה הנפלאה הזו ויודע אותה לעומקה הם המעצבים הגרפיים. הם יודעים את סודות העיצוב הרלוונטיים של עיצוב אידיאלי של עימוד הספרים וזהו חלק מעבודתם היומית. אם גם אתם מחפשים מקצוע שהצד האומנותי ניכר בו, אין ספק שהמעצב הגרפי הוא המקצוע המועדף עבורכם. אם גם אתם רוצים לשלוט בתוכנת העימוד להכנת ספרים  ולהתחיל לעצב מגוון עצום של יצירות גרפיות החל מהכנת ספרים ועד לוגואים מושקעים לבתי עסק וחברות בשוק אל תהססו וכנסו לאתר של מכללת סולו. באתר תחשפו לשפע קורסים בתחום העיצוב הגרפי שיכשירו אתכם להיות לגרפיקאים ולקבל. מדובר בעולם סוחף שכולו אומנות מודרנית בעזרת התוכנות הדיגיטליות.

אולי תאהבו גם את