חיפוש

תהליך הוצאת אזרחות פורטוגלית

הוצאת אזרחות פורטוגלית היא תהליך לא פשוט אשר דורש סבלנות ובעיקר חברה מקצועית אשר תדע לתת לכם את המענה הנדרש.

 

הוצאת אזרחות פורטוגלית

למעשה, תהליך הוצאת אזרחות פורטוגלית הוא תהליך פשוט יחסית, אבל הוא דורש הרבה סבלנות ואיסוף מידע. על מנת להתחיל בתהליך של הוצאת אזרחות פורטוגלית יש להוכיח את הזיקה להוכחת הקשר המשפחתי למגורשי ספרד ופורטוגל אשר התרחש במאה ה 15. מומלץ מאוד לפנות לקהילות היהודיות, אשר מנהלות רשימות היסטוריות של משפחות היהודים ולהן יש את הסמכות להוציא אישור זכאות .חשוב לציין כי בהליך עצמו של הוצאת אזרחות פורטוגלית, בניגוד לאזרחויות אירופאיות אחרות אין חובה לידיעת השפה ומספיקה הוכחת הקשר המשפחתי והזיקה התרבותית.

 

שלבים נוספים בתהליך

בנוסף, יש להנפיק עבור הקהילה היהודית תעודת יושר, תעודת לידה, תעודת נישואין/גירושין, תעודת שינוי שם וצילום דרכון של המבקש. בנוסף, יש להנפיק אישור ממשטרת ישראל בדבר אי רישום פלילי. כמו כן, חשוב מאוד לשים לב שחלק מהמסמכים הם בעלי תוקף מסוים. על מנת שיתקבלו ויאושרו על ידי הרשויות הם חייבים להיות בתוקף. בנוסף,  כל המסמכים הללו צריכים להיות מתורגמים לשפה הפורטוגלי וחתומים על ידי נוטריון. לאחר הגשת הבקשה לקהילה היהודית בצירוף כל המסמכים, היא נבחנת על ידי הוועדה המקומית אשר אמונה על הנושא בתוך הקהילה היהודית. ההליך יכול להימשך כחצי שנה עד שנה וחצי, ולאחריה מקבלים תשובה אם ניתן אישור עקרוני מטעם הקהילה. מדובר בתנאי סף קריטי עבור הוצאת אזרחות פורטוגלית, ובלי האישור הזה לא ניתן להמשיך בתהליך. על מנת להגדיל את הסיכויים לקבלת תשובה חיובית, כדאי מאוד לבצע את התהליך בסיוע של חברה מקצועית כמו easy nationality אשר מתמחה בתחום וליוותה עשרות ישראלים בתהליך. באמצעות לקיחה של החברה, ניתן למנוע טעויות רבות אותם מבצעים ישראלים בתהליך אשר כוללים לדוגמא אי מילוי של הטפסים כהלכה, אי הבנה של ההתמודדות של הרשויות וכן תרגום המסמכים באופן המדויק ביותר. במידה ותיעזרו בחברה, תוכלו  להיות בטוחים שהבקשה מוגשת בדיוק על פי החוק ובכך יגדל באופן משמעותי הסיכוי שלכם לקבלת אזרחות פורטוגלית.

 

עוניינים גם אתם להצטרף לעשרות אלפי ישראלים המחזיקים באזרחות פורטגלית? חברת easy nationality  היא חברה בעלת וותק של שנים רבות בליווי של ישראלים רבים בתהליך, זאת באמצעות עורכי דין מהטובים בתחום וליווי צמוד לכל אורך התהליך. החברה מציעה את כל ריכוז התשלומים למקום אחד, באופן מהיר ויעיל אשר יבטיח גם לכם את האזרחות הפורטוגלית. במהלך השנים צברה החברה מאות לקוחות מרוצים אשר קיבלו אזרחות פורטוגלית ונהנים כיום משורה ארוכה יתרונות. רוצים גם אתם? צרו קשר עוד היום והחלו בתהליך עם חברה מובילה בתחומה אשר תוביל אתכם ואת בני משפחתכם לעתיד וחדש ומבטיח.

לכתבה בנושא:

https://www.calcalist.co.il/articles/0,7340,L-3744223,00.html

אולי תאהבו גם את