חיפוש

הר הביטוח – הדרך הנכונה לקבל מידע אודות הביטוח שלכם

ביטוח זה מסוג אותם הדברים שאומנם כולנו עושים בחיים, אך האמת היא, שהיינו מעדיפים לא להפעיל אותם. אנחנו לא באמת רוצים להגיע למצב שבו נפנה אל חברת הביטוח שלנו כי גנבו לנו את הרכב, כי יש לנו בעיה בריאותית או כי איבדנו את המטען שלנו בחו״ל. עם זאת, חשוב כמובן שיהיו לנו ביטוחים שונים ולכן ברור מדוע לא מעט אנשים בוחרים גם לעשות כמעט כל ביטוח אפשרי. אם זה נשמע לכם מוכר ואם גם לכם יש הרבה ביטוחים שונים, הגיע הזמן שתעשו סדר בדברים. בהחלט יכול להיות שאתם משלמים על אותו ביטוח פעמיים או שיש אי אילו כפילויות בפוליסות שלכם, אז למה שלא תתעמקו לרגע בנושא ותחסכו כך לא מעט כסף בשנה?

לקבל מידע

היתרון של הר הביטוח

אם חשבתם לרגע שאתם צריכים להתקשר אל חברת הביטוח שלכם כדי לברר מולה איזה ביטוחים יש לכם וכמה זה עולה לכם בשנה, כדאי שתדעו שהיום אפשר גם אחרת. העניין הוא שכל מי שניסה לפנות אל חברת ביטוח כזו או אחר יוכל לספר לכם בוודאי כמה זמן לקח לו לקבל את המידע הדרוש ועד כמה כל המידע הזה הגיע בצורה מעורפלת. ברוב המקרים חברות הביטוח עושות זאת בכוונה, מתוך מחשבה שכך המבוטח יתייאש ולא באמת יתעמק בדברים. לכן כדאי להכיר את הר הביטוח, כי למעשה הר הביטוח יעשה עבורכם את הבירורים הללו בצורה מהירה, מבלי שבכלל תצטרכו להרים טלפון אל חברות הביטוח השונות.

כמה כסף תחסכו?

עם התוצאות שתתקבלנה על ידי הר הביטוח תוכלו לבחור מה לעשות: להשאיר את המצב כפי שהוא, לבטל ביטוח מסוים או לבטל רק כמה סעיפים מהפוליסה. מה שבטוח זה שתוכלו לחסוך לא מעט כסף, כי מדהים לגלות כמה אנחנו מוציאים על ביטוחים מיותרים בשנה. את הכסף הזה תוכלו להכניס לחיסכון או שתוכלו לנצל אותו לכל דבר אחר, אז למה לא? אין סיבה לתרום כספים מיותרים לחברת הביטוח שלכם והגיע הזמן שתבינו על מה בדיוק אתם משלמים.

אולי תאהבו גם את

מטוס בשמיים
ביטוח נסיעות לחו"ל

ביטוח נסיעות לחו"ל הוא בגדר חובה בעבור כל ישראלי אשר טס לחו"ל למטרות בילוי או עסקים. באמצעות השוואת ביטוחים תוכלו לרכוש את הביטוח הטוב ביותר

קראו עוד »
הר של כסף ראשית
הר הכסף

לאורך כל החיים אדם צובר מזכרות וזיכרונות, אחד הדברים הפיזיים שאדם משאיר אחריו זה חשבונות בנק, חסכונות וכספים. כאשר אדם מסוים נפטר נשארים קרובי משפחתו

קראו עוד »