חיפוש

הטרנד החם ביותר בעולם התכשיטים – טבעות נישואין משובצות

אחרי הרגע הגדול בו הצעתם נישואין, כעת מגיעה הבחירה של טבעת הנישואין. בדיוק לשם כך המומחים של חברת דיימונד פקטורי מעניקים לכם את הטיפים החשובים ביותר כמו גם מציגים את קולקציית טבעות הנישואין שכל אחד חייב לרכוש.

 

טבעות נישואין – מהו הטרנד הבולט כיום?

עולם טבעות הנישואין שינה את פניו בשנים האחרונות, זאת לאור ביקוש הולך וגובר לשיבוץ יהלומים בתוך הטבעת עצמה. אם בעבר התפשרנו על טבעת פשוטה יחסית עשויה זהב לבן או צהוב, כיום הטרנד המוביל בתחום הן בעבור נשים והן בעבור גברים היא רכישה של טבעת נישואין משובצת יהלומים, אשר תשלים את המראה הכללי של טבעת האירוסין וכן תשמש כטבעת בפני עצמה.

 

מה חשוב לדעת לגבי טבעות נישואין?

מאחר וטבעות נישואין לרוב נרכשות במעמד שני בני הזוג, חשוב לבצע בדיקה מעמיקה לגבי החברה ממנה אתם רוכשים, וכן לבצע התאמה מראש של גודל הטבעת לאצבע. הסיבה לכך היא שכיום יש לא מעט חברות אשר מענקיות מחירים מגוחכים בעבור טבעות נישואין, אולם לצערנו אנו עדים לכך שיש לא מעט מקרים בהם זמן האספקה הוא ארוך מדי כמו גם לא מתקבלת תעודת אחראיות, כך שעם השנים ולאור העובדה כי מדובר בתכשיט אשר משמש אותנו בחיי היום יום וחשוף לפגיעות, לא מתאפשר לזוגות לבצע ניקיון או שיבוץ מחדש. על כן, רכישה של טבעת נישואין צריכה להתבצע רק באמצעות חברת מקצועית אשר מעניקה תעודת אחראיות וליווי אישי, כמו כן מתחייבת לזמן אספקה סביר. חברה כזו היא חברת דיימונד פקטורי, אשר משנה לחלוטין את חוקי המשחק בענף היהלומים, זאת מתוך חשיבות עליונה של החברה להעניק את היהלומים האיכותיים ביותר עם מחירים אטרקטיביים, כמו גם קבלת ליווי אישי לכל אורך הדרך, גם בתום הרכישה, כך שאם תאלצו לבצע תיקון של המידה והברקה של התכשיט יש מי שיעמוד לצדכם.

 

טבעות נישואין רוכשים רק באמצעות דיימונד פקטורי

אם כעת אתם עומדים להינשא או רוצים לשדרג את טבעת הנישואין שלכם, יש לכם את ההזדמנות. אנו גאים להציג לכם את הדגמים המובילים בקטגוריה של טבעות נישואין, כך שתוכלו גם אתם להצטרף למאות הלקוחות המרוצים של החברה:

  • טבעת סוזן – טבעת משובצת בשתי שורות של יהלומים מבריקים, במשקל 0.75 קראט.
  • טבעת ניקיטה – טבעת עדינה אוד אשר משובצת ב 5 גרם של יהלומים, כאשר בטבעת עצמה משובצים 11 יהלומים עגולים ומבהיקים.
  • טבעת אינטרניטי – טבעת 1 קראט אשר לכל אורכה משובצים יהלומים המעניקים מראה יוקרתי ומלכותי.
  • טבעת פאריס – טבעת עם אמירה, זאת לאור העובדה כי משובצים בטבעת יהלומים בטכניקה ייחודית אשר מכונה micro pave.

זוג טבעות

אולי תאהבו גם את