חיפוש

ניקוי ספות – ספות עור

בחירה של ספת עור עבור סלון הבית היא אחת הבחירות הפופולריות ביותר, זאת משום שהיא קלה לתחזוק וניקיון.

ניקוי ספות עור

ספות עור הן ספות מיוחדות יותר אשר דורשות טיפול שונה מבדרך כלל, זאת משום שמדובר בחומר שהוא דוחה כתמים וקל מאוד לתחזוקה. אבל, במידה ולא עושים זאת בצורה נכונה אפשר לעשות נזק רציני מאוד לספה ובכך לגרום לה לא להיראות טוב ואפילו ברמה שיש צורך לרכוש ספה חדשה. כיצד נשמור על ספות העור ונבצע ניקוי ספות עור בצורה הטובה ביותר? המומחים של אתר קפטן קלין אספו עבורכם את הטיפים הטובים ביותר:

  • שימוש בסבון ומים, רק במקרים ספציפיים – אם במידה ואנו מבחינים בכתם על ספת העור, ניתן להשתמש במים וסבון באמצעות מטלית לחה עדינה, כאשר לאחר מכן לאחר מכן ישנה חובה לייבש את האזור בעזרת מטלית יבשה, זאת על מנת לא לגרום להצטברות של עובש וחיידקים. חשוב לדעת: במידה ולא מדובר בספת עור איכותית, חל איסור חמור על שימוש בסבון ומים זאת משום שהם יכולים לגרום להסרת הצבע של העור באופן מידי. לכן, רק אם ברשותכם ספת עור איכותית מאוד הפעולה הזאת מומלצת ביותר.
  • שימוש במרכך עור – המומחים של חברת קפטן קלין מסבירים כי מרכך עור, אשר מיועד באופן ספציפי לספות עור מיועד לשימוש אך ורק אחת לחצי שנה, זאת משום שאסור להרטיב את העור מאחר ושימוש תכוף במרכך עור עלול לגרום למצב שבו ייווצר נזק משמעותי, זאת משום שריכוך יתר של הספה עלול לגרום במקרים מסוימים גם ליצירת חורים או רכות רבה מדי של העור, בייחוד כאשר מדובר בעור אשר איננו ברמה גבוהה. לכן, מומלץ אחת לחצי שנה  באמצעות מטלית יבשה להוסיף מעט חומר של מרכך עור, כאשר טרם ביצוע הפעולה ישנה חובה לבצע ניקוי יסודי של הספה והסרה של אבק אשר הצטבר וזאת על מנת שהפעולה של מרכך העור תהיה אפקטיבית ויעילה עד כמה שאפשר.
  • לא להשאיר עיתונים ומגזינים על הספה – הספה היא כאמור מרכז הבית, אבל כאשר מדובר בספות עור הוראות התחזוקה שונים במעט, זאת משום שעור סופג כל חומר והדיו אשר מצוי על גבי מגזינים ועיתונים עלול להיות מועבר בקלות לעור, במיוחד כאשר מדובר בספות עור בהירות. כתמי דיו הם קשים מאוד לניקוי, ולרוב דורשים התערבות של גורמי מקצוע אשר בקיאים בתחום ויודעים כיצד יש לבצע את עבודת הניקיון בצורה יסודית כך שהכתמים ייעלמו. לכן, אסור בשום פנים ואופן להשאיר את העיתונים על גבי הספה ולוודא כי אכן אנו מרחיקים מהספה כל כתב עת וזאת על מנת להימנע מכתמים לא נעימים לעין אשר יהיה קשה מאוד להסיר אותם.

מידע זה מוגש באדיבות אתר קפטן קלין: https://www.cleaningsofas.com

אולי תאהבו גם את