חיפוש

כלי גינון – מסור שרשרת

עבודה מקצועית של בעל מקצוע חייבת להתבצע באמצעות כלי גינון טכנולוגים אשר משפרים את חווית העבודה בצורה כזו שהיא מתבצעת בצורה יעילה, פשוטה ונוחה.

חידושים בתחום כלי הגינון – מסור שרשרת

החידושים הטכנולוגים הרבים אשר מתרחשים בשנים האחרונות בענף הגינון גרמו לכך כי כיום קיימים בשוק מגוון רחב של כלי גינון אשר באמצעותם ניתן לבצע את העבודה בצורה האיכותית והטובה ביותר. אחד מכלי הגינון החשובים ביותר הוא מסור שרשרת. מסור שרשרת הוא כלי עבודה הכרחי בארגז הכלים של הגנן המקצועי, וגם עבור לקוחות אשר מעוניינים לשמר את עבודתו של הגנן המקצועי. מסור השרשרת מיועד לגיזום, חיתוך וכריתת עצים, בצורה מהירה וקלה.

מסורי חיתוך – דגשים

 מסורי שרשרת מגיעים במגוון רחב של דגמים, הנבדלים זה מזה במספר פרמטרים שיש לבחון בצורה מודעת לפני בחירת המסור המתאים:

אורך הלהב: כל גנן מקצועי יודע כי אורך להב החיתוך משפיע באופן ישיר על יכולת הגיזום והחיתוך של גזעים בקטרים שונים, כך שיתבצע בצורה נקייה ככל האפשר. באופן כללי,  ככל שלהב החיתוך ארוך יותר, כך ניתן להתמודד עם גזעים עבים וגדולים יותר. עבור משימות הגינון של גנן מקצועי, אורך הלהב השכיח נע בין 14 אינצ' ל-20 אינצ וניתן לבחור באורך להב אשר מתאים לעבודה הספציפית של הגנן בשטח.

נפח מנוע: נפח המנוע הוא שאחראי על זמינות הכוח בזמן החיתוך/ גיזום/ כריתה. ככל שנפח המנוע גדול יותר, כך יהיה כוחו של המסור רב יותר, וניתן לבצע עמו מגוון רחב של פעולות בצורה יעילה ונוחה. נפחי המנוע השכיחים, נעים בין 28 סמ"ק לעבודות גיזום קלות וגיזום בגובה ועד 75 סמ"ק לעבודות אינטנסיביות.

מהירות סיבוב: מהירות הסיבוב שביכולת מנוע המסור לייצר, משפיעה ישירות על יעילות העבודה עם המסור, על איכות התוצאה ועל קלות מהירות העבודה, בצורה כזו אשר חוסכת זמן ומאמץ עבור הגנן. חשוב לדעת כי המסורים מקצועיים יודעים לספק מהירות סיבוב של מעל 10,000 סל"ד, מה שמאפשר ביצוע עבודה בצורה מהירה וטובה.

הנעה: בניגוד לעבר, כיום קיימים משורי שרשרת אשר ניתנים להתאמה לגובה העבודה הרצוי. עבודות גיזום בגובה מבוצעות באמצעות מסור שרשרת בעל מוט טלסקופי נמתח, שיכול להגיע לאורך של יותר מ-4 מטרים, ולאפשר גיזום ענפים גבוהים מהקרקע.

מעוניינים לרכוש כלי גינון לעסק שלכם? חברת שרות וציוד הינה החברה המובילה כיום בשוק הגינון ומספקת את הכלים המקצועיים והחדשניים ביותר בתחום כלי הגינון, ובפרט כלי מסור. החברה חרטה על דגלה את איכות השירות ללקוחותיה ועל כן מאפשרת לקבל ייעוץ מקצועי לבעלי מקצוע. כמו כן, החברה משווקת ומספקת מגוון רחב של כלי עבודה מוטורים ונטענים, כמו גם ציוד ואביזרים באמצעות עשרות תחנות שרות וחנויות מקצועיות המורשות בארץ.

למידע נוסף:

https://www.serply.co.il/

אולי תאהבו גם את