חיפוש

ייעוץ משכנתא מקבלים מהטובים ביותר בתחום

אתם ניצבים היום מול הרגע הגדול שבו תרצו לפנות אל הבנק כדי לבקש ממנו משכנתא? חשוב לכם לדעת שעשיתם את העסקה הכי טובה שיש וכי הריביות שתשלמו יהיו יחסית סבירות? אם כך, אתם לא לבד, כי זו השאיפה של כל אדם בישראל שחושב לקחת את ההלוואה הגדולה בחייו מהבנק. עם זאת, הבעיה היא שרוב האנשים בכלל לא מגיעים עם רקע בתחום הזה ולכן עולה השאלה – כיצד נוכל לבחור את המסלול הנכון? למה הריבית צריכה להיות צמודה כדי שלא נשלם עליה הון? והאם יש מסלולים שיכולים להיות כדאים יותר בשלבים שונים של החיים? יש לכם בוודאי עוד הרבה מאוד שאלות אחרות ולכן ייעוץ משכנתא זה מסוג אותם הדברים שלא כדאי לוותר עליהם, אז למה אתם מחכים?

המקצועיות לפני הכול

אין לכם התלבטות לגבי השאלה האם אתם רוצים ייעוץ משכנתא או לא אלא השאלה היחידה שמטרידה אתכם היא ממי כדאי לקבל ייעוץ כזה? אם כך, כדאי שתדעו שאפשר להבין אתכם. יש היום הרבה מאוד יועצים מומחים שיוכלו לעזור לכם אך לא על כל אחד מהם תוכלו לסמוך בעיניים עצומות. לכן, כאשר אתם מחפשים משרדים מקצועי של יועצי משכנתא כמו שקוף כדאי יהיה לברר:

  • מי הם אותם יועצים?
  • מה ההשכלה שלהם?
  • מה הרקע שלהם בתחום?
  • מזה כמה שנים הוא עובדים בענף הזה?
  • האם מדובר על יועצים שיש להם הרבה ממליצים?

בנוסף, כדאי לברר מה כולל השירות והאם, לדוגמא, יועץ המשכנתאות שלכם יוכל גם ללוות אתכם לפגישת משא ומתן עם הבנק?

 

איך עומדים בעלויות?

בדרך כלל על ייעוץ משכנתא נשלם עמלה לא נמוכה ולכן ברור מדוע יש אנשים שמוותרים על השירות הזה. עם זאת, מה שחשוב באמת זה לנסות ולעשות את החישוב שכולל מצד אחד את ההוצאה על הייעוץ אך מצד שני את הרווח על הריבית לאורך השנים. יועץ משכנתא רציני יעזור לכם לבחור את המסלול הנכון לכם, מה שיגרום לכך שתשלמו הרבה פחות לאורך שנים רבות. לכן, אפילו אם הייעוץ יעלה לכם לא מעט ואפילו אם המחירים יגיעו לכמה אלפי שקלים, זה עדיין יהיה מאוד משתלם. אל תוותרו על ייעוץ שיכול להיות משתלם ונוח מאוד מבחינתכם כי אם תוכלו להקל על עצמכם בדרך למשכנתא, מדוע שלא תעשו את זה? היועצים הטובים ביותר מחכים לכם כבר עכשיו וכל שנותר לכם זה להחליט אל מי מהם תרצו לפנות.

 

אולי תאהבו גם את