חיפוש

חופשה משפחתית שלא תוכלו לשכוח גם בעוד שנים רבות

מחפשים חוויות חדשות שתרצו לעבור עם הילדים? נמאס לכם שכל החופשות שלכם, בסופו של דבר, נראות פחות או יותר אותו דבר? אם כך, אין ספק שאפשר להבין אתכם, כי מי לא היה רוצה ליהנות מבילוי מיוחד עם הילדים שלו מידי פעם? לכן אנחנו מציעים לכם את האפשרות של קרוזים מסביב לעולם, כי מה יכול להיות מיוחד יותר מאשר הפלגה באוניית פאר? יש היום אוניות שמציעות אירוח ברמה של חמישה כוכבים כך שמעבר לכל היעדים שאליהם תגיעו, גם הבילוי באוניה עצמה יהיה מיוחד ומוצלח, אז למה שלא תנסו זאת?

 

איך עומדים במחירי הקרוזים?

קרוזים, כמו חופשה במלונות באילת, זה לא דבר זול. למעשה, ככל שהאוניה שבה אתם בוחרים יותר מפוארת, כך המחיר הסופי יהיה גבוה יותר. יתרה מכך, אם אתם לא רוצים להסתפק בחדר יחסית פשוט, זה טבעי שמחיר החופשה יעלה עוד יותר, אך מצד שני, גם מדובר כאן על חוויה שלא מהעולם הזה. היחס שתקלו יהיה נהדר, השירות מתקדם ואדיב והפינוקים פשוט אינסופיים. מי שיוצא לקרוזים מסביב לעולם נהנה מאוכל נהדר ומאינספור פעילויות שמחכות על האוניה לכל הגילאים, כך שאין ספק שתהיה כאן תמורה למחיר. כמו כן, חשוב לקחת בחשבון גם את העובדה שמידי פעם יש מבצעים טובים שחבל לפספס, הנחות ואפיל סוגים שונים של קופונים כך ששווה לבדוק את כל הפרטים הללו לפני שמשלמים על הנופש.

 

האם זו חופשה המתאימה גם לילדים?

אם בעבר גם אתם, כמו רבים אחרים, חשבתם שחופשה של קרוזים מסביב לעולם מתאימה יותר לזוגות אוהבים מאשר למשפחות עם ילדים, כדאי שתדעו שאתם טועים. למעשה בימינו יש אפשרות למצוא גם לא מעט פעילויות שמתאימות לילדים על האוניות השונות, בין אם זו בריכת שחייה, מקום למשחקים, טרמפולינות ועוד הרבה הפתעות אחרות כמו חדרי משחק מחשב ועוד. לכן תוכלו להיות בטוחים שגם הילדים שלכם, כמו כל שאר הילדים על האוניה, ייהנו מכל רגע בחופשה הקרובה ואין ספק שזו תהיה בחירה מופלאה למשפחה שלכם.

 

מידע נוסף ניתן לקבל באתר של דיירקטקרוז – הפלגות נופש לכל העולם

אולי תאהבו גם את

חוף הים קפריסין
קהילה יהודית בקפריסין

האי קפריסין שוכן מצפון מערב לישראל, במרחק של כארבע מאות ושבעים קילומטרים צפונית מערבית לגבולה הצפוני של המדינה. מדובר באחד האיים הקסומים, שהנופש הישראלי גילה

קראו עוד »
נופש
הכול על נופש כשר

בכל הפעמים האחרונות שבהן יצאתם לחופשה נשארתם למעשה בגבולות ישראל ואתם רוצים לשנות זאת? מעוניינים לצאת לנופש במקומות אחרים בעולם אך אתם חוששים מנושא הכשרות?

קראו עוד »
הפלגות להוואי

הזוגיות שלכם כבר מזמן לא מה שהיא הייתה בעבר? אתם לא רואים אחד את השנייה כי אתם עובדים קשה מידי ועסוקים באינספור משימות? אם כך,

קראו עוד »